wtorek, 13 sierpnia 2019

Fuksje i portret

     Dzisiaj dwie prace, które zaczęłam wyszywać. Wzór fuksji pochodzi z "Igłą Malowane" 6/2015. Bardzo spodobał mi się obrazek na zdjęciu w gazetce ale gdy zaczęłam wyszywanie trochę się zniechęciłam efektami (kolory liści). Z  oceną poczekam do zakończenia pracy i oprawy.

    Drugi obrazek wbrew pozorom jest trudniejszy do wyszycia. Trzeba bardzo uważać, żeby się nie pomylić a wyszywanie jednym kolorem trochę monotonne. Mam nadzieję, że dam radę i nie zniechęcę się w trakcie wyszywania :)
   Dziękuję za odwiedziny :)

3 komentarze:

  1. Szykują się piękne obrazki. Fuksje znam doskonale, bo pozostało mi kilka krzyżyków do wyszycia, ale jakoś nie mogę się za nie wziąć 🙂
    Wyszywanie jednym kolorem też jest ciekawym doświadczeniem. Ciekawa jestem efektów Twojej pracy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym roku zajmowałam się przeważnie scrapbookingiem ale powoli wracam do haftu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Te fuksje już u kogoś widziałam, są cudne :-)
    Dziewczyna urocza :-)

    OdpowiedzUsuń