wtorek, 21 stycznia 2020

Biała sukienka

   Kolejna kartka w formie sukienki powstała z okazji Chrztu Świętego, tradycyjnie w kolorze białym. Osobno wyciętą górną część sukienki okleiłam półprzeźroczystym materiałem z połyskiem (chyba organtyna), dodałam półperełki i nakleiłam na bazę. Naklejając taśmę koronkową składałam małe zakładki. Biała wstążeczka zakryła łączenie obydwu części. Napis okolicznościowy umieściłam w środku kartki.

 To mój pierwszy wpis w Nowym Roku, po dłuższej przerwie (sprawy rodzinne i kłopoty techniczne). Życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, samych radosnych dni oraz realizacji planów i spełnienia marzeń.
   Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)

3 komentarze:

  1. Pięknie wyszła ta karteczko-sukienka. Serdecznie zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka karteczka! Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kartka! Na pierwszy rzut oka po prostu śliczna sukienka.:)

    OdpowiedzUsuń