poniedziałek, 29 czerwca 2020

Makowa karteczka

   Kartka z makami powstała na czerwcową odsłonę zabawy u Ani. Wytyczne w tym miesiącu to mak, czarny, koronka. Pierwszy raz użyłam koloru czarnego do zrobienia kartki i mimo obaw jestem zadowolona z efektu. Kartka powstała z ozdobnego kartonu i papieru czerpanego, maki pochodzą z kolekcji Farmlife (Mintay); przydała się kupiona już dawno taśma koronkowa.
                             
      Kolejna- lipcowa kartka będzie z haftowanym obrazkiem.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Aniu, pięknie wyszła Ci ta makowa kartka. Kolor czarny jest świetnym tłem dla innych barw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cudna kartka , wszyscy dla kontrastu używają czerwieni do czarnego i przez to kartki czerwcowe takie trochę frywolne są. Ale mnie się szalenie podobają i szczerze powiem, że jestem bardzo pozytywnie nimi zaskoczona i zachwycona. Twoja również wyszła cudowna !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna kartka. Bardzo energetyczna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,maki i czerń pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kontrasty: mocne, efektowne tło i delikatna grafika z makami:-)
    Piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie kolorów, świetnie się sprawdziło w Twojej kartce, połączenie z koronką i makami absolutnie w punkt :)

    OdpowiedzUsuń