środa, 28 października 2020

Kwiatowe kartki w jesiennych barwach

   Dzisiaj kartki w/g wytycznych Ani w zabawie Kartki na cały 2020 rok. Październikowa wytyczna to wrzos, fioletowy, kokarda. Kartka spełnia dwie wytyczne, niełatwo było znaleźć wrzosy więc zastąpiłam je lawendą. 

   

     Kolejne kartki dotyczą wytycznych z wcześniejszych miesięcy. Wrześniowe to róża, pomarańczowy, sznurek:
   Sierpniowe wytyczne to słonecznik, żółty, kropki:

   W mojej miejscowości kwitną jeszcze kwiaty bardziej kojarzące się z latem niż jesienią:



   Dziękuję za odwiedziny, komentarze i życzę dużo zdrowia :)

   Papiery w większości ze starszych kolekcji: kartka fioletowa - Tęcza i Usłane różami (obie z Galeria Papieru) oraz arkusz do wycinania Lawendowa błogość i napis ( Craft O'Clock); pomarańczowa - Zakochaj się w jesieni (I-Kropka) i Tęcza (GP)-listki, tekturka-Wycinanka; żółta - Young & Free (ScrapBerry's) i Tęcza (GP)- listki.

5 komentarzy:

  1. Piękne, eleganckie kartki:-) Najbardziej zachwyciła mnie pierwsza, bo filety uwielbiam, a ich połączenie z koronką wyszło bardzo romantycznie.To gdzie Ty mieszkasz??? U mnie kwitną już tylko róże, dalie, jeżówki i hortensje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mieszkam niedaleko Gór Świętokrzyskich. Myślę, że kwiaty to efekt letniego remontu drogi i równania poboczy. Kwiaty rosną tylko przy tej drodze wzdłuż pól prawnych.

      Usuń
  2. Aniu, śliczne kartki, ta z wieńcem ze słoneczników jest moją faworytką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jestem zachwycona Twoimi kartkami . Wszystkie są przepiękne a ta październikowa wprost mnie urzekła.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :), dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
    Zrobiłaś bardzo piękne i subtelne kartki, szczególnie podobają mi się ta ze slonecznikami i bukietem wrzosow z różami :)

    OdpowiedzUsuń