czwartek, 28 stycznia 2021

Kartka różana i z wilkiem

   Kartka z różami powstała w/g styczniowych wytycznych w zabawie u Uli " Przepis na... co mi w duszy gra"(szczegóły tu): kwadratowa baza, tekturka, kwiaty, napis, sizal/gaza/wstążka (u mnie wstążka) i szablon (zamieniłam na koronkę). Połączyłam dwie kwiatowe kolekcje  LemonCraft: House of Roses  i  Sense and sensibility.

                                                       Co mi w duszy gra - styczeń 2021  

   Druga kartka powstała do zabawy Ani "Kartki wg mapki cały rok 2021" (szczegóły tutaj). Wybrałam pierwszą mapkę bez dodatkowych wytycznych. Na kartce trochę nietypowo wilk - solenizantka bardzo lubi te zwierzęta. Idealnie - tematycznie i kolorystycznie- pasowała tu kolekcja Indiana (LaseroweLove).

                                                                             
                                                       Kartki wg mapki - styczeń 2021  

  Obie kartki przeznaczone do wysłania listownie dlatego nie są zbyt przestrzenne.  Do kartki z wilkiem dołączyłam prostą zakładkę.                       


     Od Ani (Ręczne robótki Anny)  otrzymałam jeszcze w grudniu prezent z okazji 7 urodzin Aninego bloga: przepiękną cieplutką opaskę w moim ulubionym kolorze, śliczną kartkę i pyszną czekoladę (zjedzona zanim zrobiłam zdjęcie)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

                                           

 


6 komentarzy:

  1. Piękne prace! Kartka różana zachwyca delikatnością i różami, komplet zachwyca kolorystyką i wilczym motywem 😀 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, pięknie Ci w duszy zagrało, skoro efektem jest taka wspaniała kartka. I jaka fantastyczna interpretacja mapki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu obie kartki sa urocze. Róże kocham w każdej postaci a na Twojej kartce wyglądają wspaniale. Kartka z wilkiem bardzo oryginalna. Mój syn też jest fanem tych zwierząt. Cieszę się bardzo że trafiła do mojej zabawy. Przypomina tylko o linkowaniu posta do żabki, bo chyba zapomniałaś:-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, ta z wilkiem mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Z wilkiem mnie zachwyciła! No i piękną niespodziankę otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń