piątek, 30 kwietnia 2021

Wiosenna kartka i misie

   Kartka powstała na kwietniową część zabawy "Kartki wg mapki". Dodatkowe wytyczne to zielony i guzik (u mnie tylko zielony). Wybrałam kwiaty z kolekcji "Yellow Spring" (LaseroweLove) i "Zakochaj się w jesieni"(IKropka)

                                        

                                               


   W zabawie "Kreatywnie zaszukani!" miejscem inspiracji był pokój dziecięcy. Moją inspiracją został miś przytulanka. Wyszyłam na plastikowej kanwie dwa misie na podst. wzoru z "Robótek ręcznych. Haft krzyżykowy" 5/1994 i podkleiłam  beżowym filcem.


                                          

                                                      "Kreatywnie zaszukani"
   
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Piękne prace! Karteczka w cudownych wiosennych kolorach i klimacie a urocze misie mogą ozdobić pokoik dziewczynki. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, pełna wiosennej radości kartka i przesłodkie misiaczki.
    Pozdrawiam ciepło, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cieszę się że i moja zabawa złapała sie na ten post. Bardzo fajna karteczkę zrobiłaś mimo że guzika na niej nie ma. Te misie tez są słodkie, fajny pomysł na ozdobę na piku.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na ozdobę pokoju! Kto nie lubi misaków? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka i śliczne te haftowane misie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka i przesłodkie misiaczki 🥰 pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka!! A misie urocze :)

    OdpowiedzUsuń