niedziela, 31 lipca 2022

Pierwszy "biskorniaczek"

    Pierwsza - lipcowa wytyczna w zabawie "Kolorowe biskorniaczki" to haft w jednym, ulubionym  kolorze. Wybrałam i troszkę zmieniłam wzór  z "Moje robótki. haft krzyżykowy" nr 3/2001. Nie obyło się bez błędów i prucia w czasie zszywania ale już wiem co trzeba zmienić. Igielnik jest mały ( nie chciałam wybierać do pierwszej pracy dużych wzorów) ale bardzo mi się podoba i na pewno powstaną kolejne.






                                                        


4 komentarze:

  1. Bardzo ładny biscorniaczek, mały, ale jak równiutko zszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, a koralik go pięknie, dodatkowo ożywia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwszy raz to wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny! Piękna robótka i wcale nie widać, że to pierwszy raz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń