środa, 6 lutego 2019

Kartki BN - zabawa u Uli

     To pierwsza zabawa blogowa, w której uczestniczę. Zasady zabawy tutaj. Obserwowałam wcześniejsze edycje i bardzo mi się podobały. W zabawie uczestniczy też mój syn Pawełek.



      
   Styczniowa forma kartki to gwiazdka, szablon kartki jest od Uli. Spóźniłam się z publikacją prac ale na szczęście do zabawy można przystąpić w dowolnym czasie:). 
   Tło mojej kartki to Śnieżne Dni 03 (I Kropka). Gałązki i gwiazdki z papieru perłowego wycięte dziurkaczami, srebrne gwiazdki to cekiny. To moja pierwsza kartka w nietypowym kształcie, obawiałam się, czy dam radę ale jestem zadowolona z efektu :)




   Pawełek wybrał do swojej kartki arkusz Królowa Śniegu 04  (Galeria Papieru). Gałązki ostrokrzewu wyciął dziurkaczem i nakleił półperełki. Ja wycięłam bazę, napis i obrazek a Pawełek skleił elementy kartki.


                                             I styczniowy banerek:

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz