piątek, 3 maja 2019

Kartki - okiennice

     Kwietniowa wytyczna w zabawie Uli to kartka okiennica. Wbrew pozorom nie było mi łatwo zaprojektować kartkę, wybrać papiery i dodatki. I znów zostawiłam kartkę na ostatni dzień (wtedy ogólnie mam najlepsze pomysły w różnych sprawach ale jest ryzyko, że nie zdążę - a może to adrenalina tak na mnie działa :))  Znowu wybrałam niebieski, biały i beżowy, te kolory najbardziej kojarzą mi się z zimą i bardzo je lubię. Kartka jest prosta (jak większość moich kartek), trochę obawiam się stosować więcej kolorów i dodatków bo nie czuję się jeszcze pewnie w rozbudowanych kompozycjach. Wybrałam papier z kolekcji Śnieżne dni ( IKropka), tekturkę podkleiłam papierem czerpanym (próbowałam z papierem złotym i perłowym ale czerpany wyglądał najlepiej). Prawą stronę ozdobiłam paskiem z papieru czerpanego, błękitnej wstążki i ozdobnego paska z papieru perłowego wyciętego dziurkaczem.

                                       

   Pawełek także wybrał papier Śnieżne Dni, dobrał obrazek i tekturki. Ja wycięłam prostokąty i napis. Kiedy skleił kartkę czegoś jeszcze brakowało. Doradziłam, żeby dokleił gwiazdki. Pawełek chciał złote brokatowe, ja zaproponowałam kremowe i takie wybrał ale nie jestem pewna czy dobrze mu doradziłam.
 
    


Kwiecień 2019 
 Dziękuję za odwiedziny :)

5 komentarzy:

  1. Obie kartki wyszły pięknie :-) Oprócz kolorów zachwyciła mnie asymetryczna kompozycja z tekturką i ten border z gwiazdkami :-)
    Na kartce Pawełka główną rolę grają wesolutkie aniołki, aż się buzia sama śmieje na ich widok :-) Według mnie kremowe gwiazdki idealnie wpasowały się w kompozycję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie kartki! Idealnie dobrałas dodatki i kolory. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki wyszły! A w ogóle zauroczona jestem tekturką.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też zauroczyła ta tekturka :)

      Usuń