czwartek, 16 maja 2019

Kartki urodzinowe i komunijna

   W związku z majowymi urodzinami powstały dwie kartki, obie w formacie 10,5 x 15 cm. Pierwsza powstała z arkusza Forget Be Not (LemonCraft), tag i motylki wycięłam z arkusza Vintage Time 020 (też LemonCraft), cyfrę i napis podkleiłam kartonem ozdobnym. Z lewej strony kartki  dokleiłam kryształki.


   Druga kartka też powstała z papierów LemonCraft: Sense and sensibility oraz arkusza do wycinania Vintage time 038. Napis podkleiłam papierem czerpanym.


       Dodatkowe arkusze do wycinania to dla mnie duże ułatwienie, nie zastanawiam się długo nad doborem elementów kartki (a to zajmuje najwięcej czasu).
     Kartka komunijna jest bardzo prosta, na papier z kolekcji  Wiek Niewinności (GP), nakleiłam  pasek wycięty dziurkaczem z kartonu ozdobnego i tekturkę ze Scrapińca, napis podkleiłam papierem czerpanym.

   Dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. Piękne kartki!papiery Lemoncraftu same w sobie stanowią ozdobę. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lemoncraft ma piękne papiery i też uważam, że są
      bardzo ozdobne (nie chciałam przysłaniać tych cudnych wzorów). Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Piękne kwiatowe kartki :-) A komunijna bardzo elegancka dzięki oszczędnej kompozycji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń