poniedziałek, 3 czerwca 2019

Kartki sztalugowe

    Kolejna forma kartki na Boże Narodzenie to kartka sztalugowa. Tym razem wybrałam bazę kraftową i kolor czerwony. Dodałam śliczne tekturkowe aniołki, gwiazdki z papieru perłowego, wstążkę i ozdobną, czerwoną taśmę oraz mały border (biały papier brokatowy i papier perłowy).


  Pawełek wybrał do kartki ciemnoniebieski papier, skrapkową  szopkę i napis nakleił na papier brokatowy a całość uzupełnił cekinowymi gwiazdkami. Ja wykonałam napis, wycięłam elementy kartki i pomogłam je skleić zaznaczając miejsca sklejenia poszczególnych elementów.

   Kartka czerwona powstała z papieru Śnieżne dni (IKropka) a niebieska z Tęczy  (GP)

Dziękuję za odwiedziny :).

2 komentarze:

  1. Jakie piękne kartki! Twoja jeszcze w dodatku słodka dzięki tym uroczym aniołkom. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już dawno planowałam karteczkę z tymi aniołkami i ładnie wyglądają na kartce sztalugowej. Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń