środa, 26 czerwca 2019

Quillingowe prace Pawełka

   Kilka lat temu zinteresowałam się quillingiem, kupiłam zestaw startowy (paski, igła, szpilki, szablon i korkowa tablica) oraz  książkę "Quilling. Cuda z papieru."(J. Tołłoczko, P. Syndoman). Schowane w szafce czekały na "lepsze czasy".  Przypadkiem znalazł je Pawełek, przejrzał książkę, spróbował i bardzo spodobało mu się kręcenie :). Dokupiłam jeszcze grzebień i karbownicę do pasków ( karbowanie  bardzo spodobało się mojemu młodszemu synowi). Ja jeszcze nie próbowałam ale może kiedyś...
    Pierwsze prace Pawełka i książka, z której dużo się nauczył:


    Kartka Pawełka na szkolny konkurs:

   Magnesy na lodówkę- zwierzątka na podstawie przykładów z w/w książki a traktor Pawełek wymyślił dla brata - fana rolnictwa. Magnesy troszkę poniszczone bo początkowo wisiały nisko na lodówce i nasz kot je zrzucał. Teraz już są bezpieczne :)

   Kilka dni temu powstał kilof z Minecrafta:



       Dziękuję za odwiedziny  :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne prace:) A kilof wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam ogrom cierpliwości do tworzenia takich zawijaskowych prac :-) Piękne zwierzaczki i świąteczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń