wtorek, 11 czerwca 2019

Haftowanych obrazków c.d.

   Obrazek z gitarą powstał niedawno, na podstawie wzoru z dodatku do The World Cross Stitching nr 241, wyszywałam nićmi dołączonymi do gazetki. Dodatek zawiera śliczne wzory na różne okazje na kartki i małe obrazki. Mój haft oprawiłam w turkusową ramkę, dodałam małe passe-partout.
                                                   
  Pawełek też chciał wyszywać i po kilku próbnych ściegach powstały cztery obrazki. Jak na początki poradził sobie bardzo dobrze.

  Moje kolejne hafty mają już ponad dziesięć lat. ''Japonka" to mój pierwszy obrazek z konturami. Zrezygnowałam z wyszycia zarysu liści w tle i bordowych rombów na sukience - uważam, że bez nich obrazek jest ładniejszy.



      Kolejny "wiekowy" obrazek to śliczna kaczusia. Obrazek wyszyłam muliną a ramkę i kwiaty rozdzielanym kordonkiem, po tylu latach nadal widać efekt "puszystości".

   Na koniec hafty wielkanocne. Króliczek na plastikowej kanwie długo był bez konturów (jak we wzorze), ostatnio doszyłam je czarną nitką i zdecydowanie lepiej wygląda. Niestety, jedna z gałązek złamała się i mimo prób naprawy widać to miejsce. Taśma z narcyzami ozdabia nasz koszyczek wielkanocny.


    Wzory: narcyze - "Hafty polskie" , pozostałe - "Kram z robótkami".
   Dziękuję za odwiedziny :)

   




4 komentarze:

  1. Piękne hafty! Zachwyciła mnie Japonka, żonkile też cudne :-)
    Syn w genach przejął talent do posługiwania się igiełką, piękne mu wyszły te hafciki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, Pawełek lubi wyszywać (obrazki przypominają mu Minecrafta), próbuje rysować własne wzory. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. ach, jakie cudne obrazki! Japonka prezentuje się fantastycznie, a hafciki Pawełka prześliczne i tak starannie wykonane! ma talent chłopak! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń