niedziela, 3 listopada 2019

Październikowa kartka BN

   Październikowa wytyczna w zabawie kartkowej u Uli to kartka swing. To kolejna forma, którą zrobiłam pierwszy raz, według schematu Uli tutaj. Kartka skromna, nie mam dużego doświadczenia w ozdabianiu nietypowych form, powoli kompletuję papiery i przydasie świąteczne. 



   Z tyłu zostawiłam miejsce na karteczkę z życzeniami.
                                                      



     Papier z kolekcji Śnieżne Dni (IKropka). 
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)

7 komentarzy:

  1. Karteczka wyszła świetnie Aniu !:)
    Ja ten miesiąc odpuściłam, ale w tym wezmę udział. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i delikatne zdobienia :-)Śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny składaczek i pięknie ozdobiony😊 pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i stylowa! Kolorystyka - uwielbiam taką!:)

    OdpowiedzUsuń