piątek, 1 listopada 2019

Różana zakładka

  To moja pierwsza zakładka,  w mojej ulubionej niebiesko-beżowej kolorystyce. Zrobiłam ją na  Zakładkowe szaleństwo - zabawę zorganizowaną przez Bogusię tutaj. W październiku tematem przewodnim była róża - na zakładce są niebieskie róże a z drugiej strony różany border.

                                       
                                            Zakładkowe szaleństwo – wyzwanie
   Papiery LemonCraft- Sense and sensibility, Vintage Time 040
   Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)



     

8 komentarzy:

  1. Urocza zakładka! Miło jest czytać książkę i zaznaczać miejsce zakończenia czytania piękna zakładką!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękna zakładka! Dziękuję, wzięłaś udzia w zabawie. Szkoda, że nie udało się dodać do żabki, teraz gdyby były problemy, proszę przesłać do mnie na maila foto zakadki i adres do wpisu boguslawa.matusiak@gmail.com :) Ja wtedy dodam z poziomu administratora link do Twojej pracy. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informacje, nie mam jeszcze wprawy w dodawaniu zdjęć do żabki. A zabawa zakładkowa bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przesliczny różany motyw na zakładce 😊

    OdpowiedzUsuń