niedziela, 31 maja 2020

Kartka z Maryją i Dzieciątkiem

   W kolejnym miesiącu zabawy z kartkami na BN (tutaj) wybrałam wytyczną  niebieski + brązowy i dowolna forma. Wybrałam brązową bazę, papier akwarelowy i papier z mojej ulubionej zimowej kolekcji  "Królowa śniegu" Galerii Papieru.  Piękną tekturkę z IKropki podkleiłam złotym papierem perłowym (niestety, nie widać na zdjęciu).
                                       
                                                                                                                    Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam :)            
                               

10 komentarzy:

  1. Przepiękna, bardzo nastrojowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Uwielbiam tą kolekcję papierów :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka i bardzo świąteczna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Tej tekturce naprawdę niewiele trzeba, żeby ślicznie wyglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i wymowna kartka:-) Świetne postarzone brzegi i kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kartka. Jak to niewiele potrzeba aby otrzymać świetna kartkę. tekturki są świetne zawsze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i to jest kwintesencja świąt! pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta kartka. Cudna w swej prostocie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta forma ale dzięki niej kartka jest bardzo urokliwa :).

    OdpowiedzUsuń