czwartek, 14 maja 2020

Kawowy obrazek

    Obrazek z kawą powstał w ramach zabawy "Abecadło z pieca spadło" organizowanej przez Anię (szczegóły tutaj)  z wzorami autorstwa Oli (w ramach akcji "Wzory haftów czyli pomaganie przez haftowanie" tutaj). Dołączyłam w drugiej części ale mam w planach wyhaftowanie pierwszego obrazka. Wzór jest starannie opracowany, świetnie dobrane różne rodzaje pisma i napis jest w języku polskim. Troszkę zmieniłam spodek pod filiżanką (mam nadzieję, że Ania i Ola uznają obrazek).


                                                      
  Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
 

6 komentarzy:

  1. Aniu jet całkowita dowolność w interpretacji wzorów więc zmiany jak najbardziej dopuszczalne!
    Cieszę się bardzo że zdążyłaś skończyć haft o czasie. Wyszedł. Pięknie i znowu inny zestaw kolorystyczny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło,bardzo mi się podoba :)
    A spodek super,gdybym miała drugi raz haftować ten wzorek,pewnie odgapię od Ciebie ;) Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft jest piękny i bardzo oryginalny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i bardzo fajna sentencja. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawki nie pijam ale bardzo lubię jej zapach i podziwiam ten piękny haft.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle obejrzałam już wersji tego haftu i każda wygląda pięknie:-) Brąz idealnie pasuje do kawy, taką pijam, bez niczego :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń