piątek, 31 lipca 2020

Chabrowa karteczka

  Wytyczne do lipcowej kartki w zabawie u Ani to chaber, niebieski, ramka. Powoli przekonuję się do kartek z haftem, wcześniej raczej ich unikałam ponieważ nie wiedziałam, jak je ładnie wyeksponować. Wzór chabrów pochodzi z "Igłą Malowane" 6/2013. Zmieniłam 2 kolory zielonej muliny gdyż te podane zupełnie nie pasowały do siebie. 
    Ramka powstała z papierów Celebration (UHK Gallery), tło to Tęcza (GP), teturkowe zawijasy i kartka gotowa.
                                                                             
 
   I znów wpis na ostatnią chwilę...Trudno zmienić nawyki mimo postanowień ale mam nadzieję, że dam radę. Tylko tego czasu wraz z wiekiem coraz mniej...
   Dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Aniu, piękna karteczka z pięknych haftem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu zakochałam się w tym hafciku i w tej karteczce. Osobiście lubię kartki z haftem zarówno robić jak i podziwiać. A ich oprawa naprawdę nie jest taka trudna, robiłam kiedyś kursik jak oprawić haft w kartkę . Jak masz ochotę to zapraszam tutaj https://iwanna59.blogspot.com/2019/05/jak-zrobic-kartke-z-haftem.html

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne chabry, szkoda że sezon na nie trwa tak krótko, dobrze że są zdjęcia. Pozdrawiam Cię serdecznie i myślę że nie raz do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 59 years old VP Accounting Ambur Waddup, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Pottery. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ferrari 340 Mexico Berlinetta. skocz do tej strony

    OdpowiedzUsuń