niedziela, 20 września 2020

Rudasek

   Rudy kotek to jedna z propozycji w wakacyjnej części zabawy u Uli. To kolejny słodki zwierzaczek haftowany według wzoru Marii Brovko (zasady tu)  Tym razem wyszywałam na białej kanwie, coraz lepiej radzę sobie z konturami.




                                          
              

  A to nasz domowy Ruduś - "pozytywnie zakręcony"- tak, jak haftowany kotek:)



   A tutaj w wersji origami - zrobiony przez Pawła.
   Ostatnio trochę się zmieniło w moim życiu, zaczęło się od utraty pracy przez męża, potem doszły inne problemy, coraz trudniej mi było zajmować się haftem i kartkami, zawaliłam terminy prac blogowych, brakowało chęci by włączyć komputer a czasami nawet wstać rano... Ale na szczęście otrzymałam pomoc i wsparcie od mojej kochanej Rodziny. Powoli nadrabiam zaległości i kończę rozpoczęte prace.

  Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia :)
 

5 komentarzy:

  1. Aniu, wszystkie rudaski bardzo sympatyczne i urocze.
    Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie się układać dobrze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie wszystkie kotki:-) Mam nadzieję, że już wszystko wróciło do normy w Waszym życiu, trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft! Kotek Pawła uroczy :) dziękuję za udział w salu z Marią Bravko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty to wdzięczny temat, a ten Twoj przeslodki :)

    OdpowiedzUsuń