środa, 30 września 2020

Świąteczna kartka patchworkowa

   Wrześniowa karteczka w zabawie u Uli Kartki BN 2020 to dla mnie podwójna "nowość": ciemna kolorystyka (wytyczna to ciemny kolor+złoto) oraz wybrana przeze mnie forma patchworkowa. Mimo początkowych obaw jestem zadowolona z efektu; przydał się też złoty i granatowy karton ozdobny(czekające długo w szafce na swój czas).
   



                                                

   Skończyłam też kolejną kartkę świąteczną w nietypowej formie - z otwieranym okienkiem. Bazę zrobiłam jeszcze w grudniu 2018 r.  w grupie  Artimeno - Wsparcie na starcie tu i odłożyłam do szuflady. Papier to Królowa Śniegu (GP), napis od Unique Cards a obrazki z ITD Collection.


  
   
Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

     

 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki. Ta nietypowa to moja faworytka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) Patchowrkowa jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie!!! Ta pierwsza taka dostojna i elegancka, druga pastelowa z pięknymi pejzażykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ta patchworkowa kartka jest genialna!! W sam raz nadaje się na mapkę do mojej zabawy, może zrobisz taką ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są subtelne i piękne, ale zwróciłam uwagę na tą pierwszą, nigdy wcześniej takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń