czwartek, 31 grudnia 2020

Świąteczny wianek

   Kartka z wiankiem  powstała na ostatnią część zabawy u Uli - wytyczna to zimowy kwiat. Powstała z kolekcji Carols in the snow (CraftO'Clock), dodałam napis z Holly Jolly Christmas (ScrapAndMe)  i gwiazdki z brokatowego kartonu.

            
   Uli dziękuję za prowadzenie zabawy, ciekawe formy kartek, bardzo pomocne filmiki i inspiracje:) 
Kartki z całego roku ( brakuje kartki z wakacyjnej części zabawy)

      

  

 

    Mój gotowy pierwszy piernik z ''leżakującego ciasta" z powidłem śliwkowym. Bardzo dobry, długo świeży i miękki, na pewno będę go przygotowywać na kolejne Święta.


   Życzę dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności w Nowym 2021 Roku, optymizmu i spokoju, wielu sukcesów i realizacji planów :)

8 komentarzy:

  1. Aniu, życzę Ci samych dobrych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Dziękuję za kolaż i udział w zabawie :)
    Wszsytkiewgo dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka ,bardzo mi się podoba :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka, jeszcze w takim stylu ich nie robiłam.
    Apetycznie wyglada ten piernik, ślinka leci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu śliczna ta Twoja kartka i cały roczny dorobek. A pierniczkiem to mi smaka narobiłaś. Wygląda niezwykle smakowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka z wiankiem! Piernik wygląda apetycznie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki powstały na zabawę u Uli :-) Apetyczny piernik, też byłam jego fanką kilka lat :-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same smakowitości u Ciebie, nie tylko dla kubków smakowych, ale i dla oczu! Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń