czwartek, 24 grudnia 2020

Kartki z poinsecją i tulipanami

    Czas na ostatnią - grudniową część zabawy kartkowej u Ani. Wytyczne w tym miesiącu to poinsecja, złoty i prezenty. Złoty karton połączyłam z papierem czerpanym, podkleiłam nim prezent i świecę, dodałam złoty ornament z prawej strony,  poinsecje  z arkusza Christmas 02 (ScrapAndMe).


                                             

   I jeszcze brakująca kartka kwietniowa - wytyczne to tulipan, czerwony i serce. Wtedy nie miałam na nią pomysłu ale znalazłam tekturkowe serce i dodałam czerwony karton ozdobny. Bukiet i motylek z arkusza Bloomville (Mintay) a tło to Wata cukrowa (LemonCraft).

                                                 
   Nie umiem zrobić kolażu więc podsumowaniem będzie jedno zdjecie kartek ( przepraszam za jakość).
   Cieszę się, że brałam udział w zabawie kartkowej, Aniu dziękuję bardzo za organizację i podsumowania :)

        Życzę Wam spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia pełnych wiary, nadziei i miłości, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

 


4 komentarze:

  1. Aniu, piękne kartki.
    Życzę Ci świąt pełnych radości i pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu cudne te Twoje kartki. Cieszy mnie że nadrobiłaś kwiecień i masz komplet kartek . Bardzo fajny pomysł z podklejeniem na złoto tekturek a i to serduszko z bukiecikiem bardzo mi sie podoba.
    Dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję, że w nowej zabawie też Cię nie zabraknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są, szczególnie osoba mi sie ta ze świeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki bardzo eleganckie i piękne :-)

    OdpowiedzUsuń