czwartek, 25 lutego 2021

Lutowe zabawy kartkowe

     Już pora na wiosenne i wielkanocne prace, ja jednak zostałam jeszcze przy tematyce zimowej i powstały dwie kartki na Boże Narodzenie. 

   Pierwsza na zabawę Ani "Kartki wg mapki" , tym razem z  dodatkowymi wytycznymi: biały i serce (u mnie piernikowe serduszko).                                                                                 


                                            

      Druga kartka, według przepisu Uli, na zabawę "Co mi w duszy gra" : wianek, minimum 3 warstwy, coś błyszczącego (posypka, brokat)- zamieniłam na błyszczący sznurek, coś białego i coś zielonego, kokardka.     


   Papiery to "Carols in the Snow" (CraftO'Clock) i  "Festive Bells"(AltairArt), napisy od Unique Cards

   Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) 

6 komentarzy:

  1. Ale fajne Ci te kartki wyszły, choć przyznam że piernikowego serduszka się naszukałam. Lubię takie kartki na płasko do koperty. Świetne te wycinankowe elementy.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale śliczne kartki. Ta pierwsza wygląda jak lekko oszroniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś z kartkami. Fajnie wygląda wianek, taki 3D. Wycinanki to już połowa sukcesu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :) Pierwsza jest perfekcyjna! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie kartki i na przyszłe święta będzie jak znalazł. Interpretacja mapki i przepisu rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, zwłaszcza ta pierwsza zachwyca interpretacją mapki!

    OdpowiedzUsuń