wtorek, 30 marca 2021

"Kreatywnie zaszukani"

    Dołączyłam do kolejnej zabawy blogowej -"Kreatywnie zaszukani" zorganizowanej przez Anię z Kreatywnej Jacewiczówki (szczegóły tutaj ). Każdego miesiąca wybieramy inspirację lub rzecz związaną z podanym miejscem.

   Styczeń - kosz na śmieci. Wybrałam puszkę, dodałam sznurek z przesyłki i wyschnięte chusteczki do monitora (niedokładnie zamknięte opakowanie), które miałam wyrzucić ale zostawiłam ze względu na ciekawą fakturę. Powstał pojemnik na pędzle (ścianki zabarwiłam tuszem)


   Luty - kuchnia. Wybrałam papierową serwetkę i zrobiłam z niej (pierwszy raz tym sposobem) bazę do kartki korzystając z kursu Moniki - Igiełki (tu).Kurs jest bardzo czytelny, znika wzór wytłoczony z boku serwetki, można też wycinać mniejsze elementy wzoru.

   Marzec - torebka. Skojarzyłam ją z notesem, który ozdobiłam papierami z kolekcji "Forget-Me-Not"(LemonCraft). Ze względów praktycznych użyłam tylko papierów (inne elementy np. perełki, tekturki mogłyby się oderwać lub zniszczyć w torebce).



   Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Po przerwie powoli wracam do blogowego świata. Zapisałam się na kurs zawodowy- zajęcia prowadzone są on-line ( dobrze, że mam syna w wieku szkolnym bo nadal mam trudności z  programem do spotkań). Dłuższe korzystanie z komputera jest bardzo męczące  (dodatkowo kłopoty ze wzrokiem i ból głowy) ale powoli się przyzwyczajam. Rozumiem teraz lepiej moje dzieci i nauczycieli oraz wartość lekcji prowadzonych w szkole.

5 komentarzy:

  1. Aniu, piękne i kreatywne prace powstały - podziwiam.
    Życzę owocnego kursu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej! Witam Cię serdecznie w naszej zabawie! Cieszę się, że jesteś z nami! Brawo za nadrobienie zaległości! Świetne pomysły na projekty! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam,że wzór łowicki to też notes, a to karteczka, bardzo ładna:)
    Wszystkie prace rewelacyjne:) Fajnie, że dołączyłaś do zabawy.Im nas więcej tym więcej ciekawych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Folkowy wzór piękne tło robi motywom wielkanocnym. Niezapominajkowy notesik jest fantastyczny- bardzo lubię te kwiatki i kolory 😀

    OdpowiedzUsuń