wtorek, 24 listopada 2020

Kartka z astrami

    Dzisiejsza kartka powstała według wytycznych: aster, brązowy i paski w zabawie kartkowej u Ani Papier w paski z Wycinanki, astry na zdjęciu wyszły  niebieskie, w rzeczywistości są fioletowo-niebieskie, zbliżone do naturalnego koloru.

   Papierowe astry wycięłam dziurkaczem i rozcięłam płatki, środki powstały z naciętego i zwiniętego papieru. Podobnym dziurkaczem wycięłam też słoneczniki (formowane "na mokro") do sierpniowej kartki (środki z filcu).

   W październiku powstał jesienny stroik: róże zrobiłam z liści klonu a podstawkę owinęłam złotą bibułą. Teraz przypomina mi październikowe spacery przy pięknej pogodzie :)


    Dziękuję za odwiedziny i komentarze, życzę dużo zdrowia, dobrego nastroju i optymizmu w tych trudnych czasach.


8 komentarzy:

  1. Piękne te marcinki, dziękuję za kursik :-) Brąz z fioletem wspaniale wygląda, yez chyba zrobię w tej kolorystyce kartkę do Ani:-)
    Cudny bukiet z różami z liści! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękna kartka, bardzo podobają mi się Twoje astry. I zachwycił mnie ten jesienny stroik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie poradziłas sobie z tematem i wyszła piękna kartka, ja jeszcze męczę sie nad swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudowna ta kartka i piękne te astry zrobiłaś. Jesienny bukiecik rewelacyjny zawsze chciałam się nauczyć tych kwiatów z liści ale jakoś nie trafiłam nigdy na żaden kursik.
    Przypominam o linko do żabki bo nie dodałaś tam swojego postu.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nauczyłam się robić kwiaty z liści kilkanaście lat temu a w tym roku wróciłam do nich po długiej przerwie. Postaram się zrobić kursik w przyszłym roku jak już będą odpowiednie liście.

      Usuń
  5. Przepiękne kwiatki i śliczną kompozycję zaprezentowałaś na kartce :)

    OdpowiedzUsuń