niedziela, 3 marca 2019

Choinkowe kartki

   W lutym w zabawie u Uli kartki są w kształcie choinki .Długo się zastanawiałam jak ją zrobić bo moje papiery są raczej zimowe i nie miałam pasujących ozdób świątecznych.  Kartkę zrobiłam w/g szablonu Uli. Na zieloną choinkę nakleiłam gałązki wcięte dziurkaczem, dodałam gwiazdki i śnieżynki z papieru brokatowego (także wycięte dziurkaczem) i łańcuch ze srebrnego kordonka.



   Pawełek wyciął choinkę z papieru Śnieżne Dni 03 (IKropka) i ozdobił ją cekinami i złotym kordonkiem, na górze nakleił złotą gwiazdę z papieru brokatowego.



  I lutowy banerek



   Kartki zostawiłam na ostatnią chwilę - zdjęcia robione wieczorem niezbyt dobrze wyszły. Zrobiłam  więc zdjęcia w słoneczny dzień.



                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz