czwartek, 28 marca 2019

Haftowane kotki

   Niedawno ukończyłam obrazek z kotkiem  w/g wzoru zamieszczonego w "Moich Robótkach" (6/2002). Wzór wyszyłam dwiema nitkami muliny, większość z Ariadny, część beżową sweterka DMC. Kolory z Ariadny dobrałam sama gdyż w gazetce podano tylko numerację DMC. Połączyłam nitkę czarną i  ciemnoszarą i wyszywałam sierść tam, gdzie miał być kolor czarny w/g wzoru.
    Obrazek wyszedł bardzo ładny, zdjęcia nie oddają pełni kolorów.


   Drugi obrazek powstał kilka lat temu, wzór pochodzi z kalendarza "Kramu z Robótkami"(6/2006). Nieduży, prosty wzór, kilka kolorów, kontury i bardzo fajny efekt. W sklepie wysyłkowym były  jeszcze dwa obrazki do kompletu ale krótko, niestety nie zdążyłam ich kupić. Szukałam w innych sklepach ale bez skutku :( . Szkoda, bo bardzo ładnie wyglądałyby razem.

 Dziękuję za odwiedziny:)

2 komentarze: