poniedziałek, 18 marca 2019

Kartki urodzinowe

      Niedawno zrobiłam sztalugową kartkę urodzinową dla bratanicy. Bazę kartki przygotowałam na podstawie szablonu Ani S. (inspiracja i szablon tutaj). Wykorzystałam papiery z kolekcji Young & Free (ScrapBerry's).
    Kwiaty wycięłam dziurkaczami. Duże powstały resztek białego papieru wizytówkowego, który wycieniowałam rożowym tuszem a małe kwiatki z papieru czerpanego. Listki wycięte z papieru Słodko - Kwaśny (Piątek Trzynastego) w delikatnym, zielonym odcieniu. Kwiaty nakleiłam na tiul (gratis od Artimeno).

   Ta kartka powstała na urodziny chłopca uczącego się gry na skrzypcach. Zrobiłam ją z papierów Najlepsze życzenia (Galeria Papieru) i Snieżne Dni (IKropka). Dodałam tekturkę z nutami i skrzypce (ze szkolnej wycinanki). 
  
    Kartka na 18 urodziny powstała z papierów Celebration (UHK Gallery) i  Mały chłopiec (Piątek trzynastego). Kremowe kwiaty zrobiłam z kartonu, łososiowe są kupione, tekturki (z IKropki) ładnie wyglądają z kwiatami.

  Kartka sukieneczka powstała z ozdobnego kartonu (zaczynałam przygodę z kartkami i nie miałam jeszcze papierów do scrapbookingu). Szablon wykonałam na podstawie zdjęć kartek z internetu, ozdobiłam wstążką, perełkami i dziurkaczowymi kwiatkami, kontury i fałdy zaznaczyłam dłutkiem i kredkami.

   I jeszcze jedna kartka, z papieru Słodko - Kwaśny (Piątek Trzynastego). Tak, jak poprzednie nie jest przestrzenna gdyż większość kartek wysyłam listownie. Kwiatki zrobiłam, brokatowe zawijaski i cyfra kupiona.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz