niedziela, 31 marca 2019

Marcowe zabawy kartkowe

   W tym miesiącu wytyczna Uli to kartka bombka. Bazę kartki zrobiłam z papieru czerpanego i papieru Śnieżne Dni (IKropka) i postarzyłam nożyczkami. Tekturkę podkleiłam srebrnym papierem brokatowym. Kartkę ozdobiłam gałązkami z dziurkacza i półperełkami.

   Pawełek do swojej kartki wybrał biały papier z brokatem (baza) i papier Królowa Śniegu (GP).
Najwięcej frajdy sprawiło mu zrobienie bombki z reniferem (Scrapiniec), sam wybrał tło, cekiny i skleił bombkę. Bombkę przywiązałam do bazy, można ją odwiązać i powiesić np. na choince.
  

     I jeszcze marcowy banerek



   Zdecydowałam się jeszcze na udział w Wielkanocnym kartkowaniu u Margos - zasady zabawy tutaj.
   Wytyczna marcowa to kartka w/g mapki. Na tło z papieru Tęcza (GP) nakleiłam pasek z  papieru wizytówkowego wycięty dziurkaczem i ozdobiony wstążką, obrazek i tekturki (IKropka). Kartka jest prosta, nadal uczę się kompozycji i doboru kolorów.


     Dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze:

  1. prześliczne kartki! z reniferkiem taka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że kartki się podobają :)

      Usuń